czwartek, 7 listopada 2013

Illuminaci

Siema, dzisiaj post o illuminatach. Jestem przekonana, że słyszeliście o tych dziwnych jaszczurach... Dziwi mnie bardzo ich postępowanie i nie wiem dlaczego tak bardzo pragną zawładnąć światem, skoro i tak umrą a wraz z nimi ich kariera, sława i pieniądze. Dla tych, którzy pierwszy raz o nich słyszą przygotowałam ten filmik:

Są tutaj opisani iluminaci w przemyśle muzycznym.(kolejne części, którzych jest 11 możecie obejrzeć na yt bądź w całości na stronach z filmami np. kinomaniak)  Zaś dla tych, którzy już o nich słyszeli i wiedzą o nich co nie co wstawiam ten filmik: 

                                      
Bardzo mi zależy na tym, abyście znaleźli chwilę czasu i obejrzeli choć jeden z nich i podzielili się swoją opinią! 

5 komentarzy:

  1. Świetny blog ! Jestem pod wrażeniem :)
    Obserwuje i liczę na rewanż !
    aggie-agie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Może jestem głupia, ale nie rozumiem tych filmików i poczytam w internecie o tym bo na serio mnie to zaciekawiło!

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zaczęłam oglądać pierwszy ale równiez nie bardzo go rozumiem :/ W wolnej chwili zapraszam do mnie! Chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz :* Buziaki, http://ourloveourpassion.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog

    koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam cię do Liebster Blog Award :3
    Pytania i więcej o tym co to jest na moim blogu :)
    Zapraszam!
    hellohaaters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń